عاشقان ولایت

عاشقان ولایت

پيام به کنفرانس بين ‏المللي وحدت اسلامي در شهرستان سنندج 1371/06/19

 

امسال هفته‏ ي وحدت با حوادث خونبار يک کشور مسلمان در اروپا و آشکار شدن حقه پنهان اردوکشان صليبي به اسلام و مسلمين در آن خطه ‏ي پرماجرا است.

 اکنون ديگر کسي شک نبايد بکند که انگيزه هاي صليبي در زير ظواهر فريبگر دموکراسي و حقوق بشر، اغلب يا همه‏ ي قدرتهاي غربي را در پنجه و زير اراده‏ ي خويش گرفته است. ساده‏ لوحي است اگر گمان ببريم که اين انگيزه‏هاي قصاوت‏ آميز در بوسني و هر جاي ديگر از ايمان عيسوي مايه مي‏گيرد. آنان که امروز با هر نشانه‏ يي از اسلام و هر نبض متحرکي از مسلمانان از بن دندان دشمن‏اند، به مسيح (عليه‏السّلام) و تعاليم مسيحيت واقعي نيز عقيده‏ يي ندارند. آنان فقط به قدرت بي ‏مهار خود و منافع و هوسهاي خود و خصومت بي‏پايان خود با هرچه قدرت ظالمانه ي آنان را تهديد کند، ايمان دارند، و نه به هيچ چيز ديگر. اما دست خون‏ آلود آنان امروز صف مسيحيت در مقابل اسلام را آراسته و با اسلام به عنوان يک دين و عقيده و ايمان، با همه‏ ي وجود پرچم دشمن برافراشته است.

 مسلمانان در چنين شرايطي بايد به فکر فرو روند حوادث را با تدبر بنگرند آيا اگر مسلمين جهان دست متحدي بودند و مشت مستحکمي داشتند، کسي جرأت مي‏کرد يک ملت مظلوم را فقط به جرم مسلماني چنين بيرحمانه و قساوت‏ آميز بکوبد؟ هرکس در تفرقه‏ ي مسلمين سعي مي‏کند، هرکس برادران مسلمان را به يکديگر بدبين مي‏کند، هرکس تنگ ‏نظرانه و جاهلانه يا خصمانه و مغرضانه، فرق اسلامي را محکوم به کفر مي‏کند، بداند در فاجعه‏ ي بوسني و امثال آن شريک است.

 به همان اندازه که بي‏حيثيتها و وظيفه ‏نشناسها يا دشمن‏پذيرها در سرنوشت تلخ برادران مسلمان شريک‏اند. برادران مسلمان در برابر انگيزه‏هاي تفرقه و دستهاي تفرقه‏ افکن که برانگيخته دشمن‏اند مقاومت کنيد.

 توفيق شما برگزار کنندگان سمينارهاي وحدت در بلوچستان و کردستان و همه‏ ي شرکت کنندگان در اين مجمع گرامي را از خداوند متعال مسألت مي‏نمايم.

سيّد علي خامنه ‏اي

 دوازدهم ربيع ‏الاول هزار و چهارصد و سيزده

19/6/1371

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ جمعه 21 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:56 ] [ فدایی ولایت ] [ ]
درباره سايت

در این ایام غبارآلود فعلی و عیان نبودن حق از باطل قصد داریم با یاری گرفتن از خداوند متعال و استعانت از حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری در کنار دیگر عزیزان چراغ راهی باشیم برای جوانان این مرز وبوم انشاءالله
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقان ولایت و آدرس ashora-velayat.LXB.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب

ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 29
بازدید ماه : 603
بازدید کل : 78695
تعداد مطالب : 158
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1